Header Ads

Says cari duit online free RM5 percuma

Assalamualaikum..

Baik, siapa nak duit percuma? Sambil-sambil dok main facebook, twitter dan tulis blog tu apa kata dapatkan pitis free?

Tapi macam mana ye?  Haa.. baca bawah ni.

Says.MY menjadi salah satu komuniti rakyat Malaysia, dimana dengan menyertainya, mereka boleh berkongsi pelbagai perkara menarik di rangkaian sosial, termasuk Facebook, Twitter dan blog, dan menjana lebih wang melaluinya, selain turut mendapatkan mata ganjaran dan juga hadiah dengan berbuat demikian.
Jadi macam mana nak dapatkan RM5 tu?  Sebenarnya senang sahaja.

1. Mula-mula sekali daftar dulu kat web dia : Says.my <-- Klik sini pun bleh

2. Lepas daftar dia akan hantar satu emel pengaktifan.

3. Kalau pengaktifan berjaya, dapat terus RM5 tu.

Tapi takkan lah RM5 je? Hmm... Rupanya kalau perkenalkan kawan pun boleh dapat RM5 juga. Tapi ada syaratnya, kawan tu kena sebarkan dulu sekurang-kurangnya satu kempen dan lepas tu dapat 3 klik dari pembaca (RM0.60). Kalau kaki facebook tu rasanya takde masalah ni... Tapi macam mana nak keluarkan duit ni?

Ok, minima pengeluaran adalah RM50. Tapi sekarang baru ada RM5 je. Macam mana tambah lagi RM45? Takkan nak harapkan kawan-kawan je?




Oo.. kena kerja la kalau nak lebih, setiap post yang kita sebarkan dapat duit juga rupanya. Nilai upahnya berbeza-beza. contohnya yang ni boleh dapat hingga RM6. Nampaknya siapa kerja kuat dia dapat lebih la ni..Tapi apa-apa pun, saya dah dapat RM5. Hahaha... aku ada, ko ade???






1 comment:

  1. mau dapat uang dari online, gabung aja disini perhari dapat 3% selama 50 hari, ayo join disini http://goo.gl/sgKdm ,, n untuk panduannya bisa di lihat disini http://bit.ly/12nmtXF atau www.kangkau.blogspot.com

    ReplyDelete

Terima kasih.