Header Ads

Keindahan berblog

Salam semua. 

Semalam saya ada menyatakan blog Minda ICT ini akan berubah arah... Tapi berubah bagaimana?

Kenapa pula perlu dipertahankan blog ini sedangkan Facebook dan Twitter adalah pilihan masa kini.

Pada saya...blog, facebook dan twitter itu merupakan medium sosial yang agak sama tapi mempunyai fungsi berbeza. Saya tidak minat ber"facebook" dan ber"twitter" dan menyampaikan aktiviti hidup harian saya. 

Namun saya suka menulis dan berkongsi maklumat-maklumat ilmiah melalui blog.

Jadi saya rasa ada baiknya jika saya berubah arah sekali lagi dan kekal ber"blog" mengenai apa apa sahaja topik yang saya minati.

P/S: Ya... Saya tahu, blog ini terlalu banyak iklan. Saya akan rekabentuk semula rekabentuk dan suaun aturnya nanti. Insya Allah.

No comments

Terima kasih.