Header Ads

HiShop.My - SKII - Diskaun 20%

HiShop.My : Malaysia’s Most Exclusive Online Shopping Club



Anda pernah membeli belah di HiShop.My?  HiShop adalah satu kedai online yang menjual barangan berjenama dan barang-barang edisi khas yang terpilih. HiShop mendakwa barangan berjenama yang mereka jual adalah dijamin asli 100% dan tiada barangan tiruan. HiShop menawarkan harga ekslusif kepada ahli-ahlinya dalam tempoh yang terhad.


Apa pun, sekarang HiShop.my sedang mengadakan jualan murah produk kecantikan SKII. Untuk pengguna- pengguna SKII atau bakal pengguna SKII, yang ingin membeli secara online, saya dapati harga SKII di HiShop.my ni memang murah.  Lagi pun HiShop menerima bayaran menerusi talian seperti perbankan internet dan kredit kad untuk memudahkan urusan bayaran bila-bila masa sahaja.

Saya sempat membandingkan harga produk SK II - Facial Treatment Uv Protection (Spf 25) Pa++ 30g yang biasanya berharga RM200.00 - RM220.00 di luar sana hanya RM174.00 sahaja di HiShop.my
 

Jadi, sekarang sudah ada medium tambahan untuk membeli selain daripada laman laman 'shopping online' lain seperti lelong.com.my dan ebay.com.my.

Nasihat saya, bandingkan dulu harganya dan jadilah pengguna yang bijak. Sekiranya tawaran ini berbaloi dan anda akan mendapat untung maka anda pertimbangkanlah tawaran ini.

Satu lagi nasihat saya, elakkan daripada menggunakan Windows untuk urusan perbankan internet anda. Ini kerana terdapat banyak program spyware dan keylogger yang dibina khas untuk Windows. Gunalah Linux Live CD atau Live USB Drive semasa menjalankan urusniaga untuk memastikan anda selamat.

Sekian.


SALE ENDS 7 Days 3 Hours 39 Minutes

3 comments:

  1. Mari..mari beli... SALE murah..murah

    ReplyDelete
  2. hi there, sekadar bertanya... how long they'd take to deliver brg u beli yer

    ReplyDelete

Terima kasih.